Ett livstecken ;)

Hej på er! Här var det tyst från mig igår..
På morgonen den 1 januari så åkte jag nämligen på den hemska maginfluensan! Varje gång jag kräktes så fick jag såna sammandragningar så jag var helt slut efterråt :P Så igår gjorde jag inget annat än sov!
Dennis skulle jobbat, men det hade aldrig gått. Han hade med sig Alexander på nåt jobb, men på förmiddagen kom de hem igen och eftermiddagen hjälpte de Dennis pappa lite.

Ingen höjdare att va höggravid och ha maginfluensa vill jag lova, det hoppas jag att jag inte behöver vara med om igen :P 2 kg har jag tappat och min förlovningsring trillar nästan av bara jag håller fingret neråt :S

Idag mår jag iaf bättre, lite öm i magen och nästan som lite träningsvärk i magen efter sammandragningarna. Jag har tvättat en maskin med bebiskläder.. ska om jag orkar köra igång en till sen med de ljusa kläderna :) De är så små och gulliga ♥

Idag har Alexander varit på dagis, han hade haft kul.. Hämtade honom vid halv 12 och det var tungt.. är ju fortfarande lite matt och så har man väl blivit ännu mer klumpig och stor sen han var där sist för 2 veckor sen..
Nu ligger han och sover iaf och jag slängde mig i soffan.

Till helgen hoppas jag att jag får ner alla julsaker.. skönt i så fall! Kram på er och hoppas ni fick en bätre start på nya året ;)

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Fy också för denna hemska "skräcksjuka". Och jag kan tänka mig att det är 100000 ggr värre som höggravid ...

Men mys att få tvätta bebiskläder. Måste införskaffa en till byrå så jag också kan få starta igång med något så roligt :)

KRAM

2013-01-03 @ 14:26:45
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Fanny

Uh låter verkligen inte som nån höjdare.. men skönt att du mår bättre!!

Bebiskläder är ju så söta! Nu är det inte långt kvar... :)

Mina "bäbisar" är halvsyskon. De har samma pappa o de skiljer 3 veckor mellan dom. De flesta ser inte skillnad på dom.. Fast Dino är mycket större än Maya.. :) Kram!

2013-01-03 @ 22:36:33
URL: http://bamboladipezza.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Usch din stackare, magsjuka är ju ingen höjdare ens utan att vara höggravid... som tur är går det ju över ganska fort i alla fall :)
kramar!

2013-01-04 @ 21:37:30
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men fy för att bli sjuk! Och i maginfluensa :(
Skönt att det är över nu iaf, nu borde ni ha gjort ert tycker jag.

Puss!

2013-01-06 @ 21:39:13
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback