Graviditetsvecka 39

Det är inte bara min 28e födelsedag idag.. Det är även svärföräldrarnas 28 åriga bröllopsdag (Grattis igen!) och jag går in i nästa graviditetsvecka.. närmare bestämt vecka 39 :)
Ojoj vad nära det är nu!

I ungefär en vecka nu har jag haft jättemycket och smärtsamma förvärkar och jag tycker det blir mer och mer under dagarna/kvällarna... Enormt tryck neråt så det gör väldigt ont.. de två senaste dagarna har det även gjort jätteont i ländryggen. Lille busbebis! Undra fall det ska hålla på så här enda till bf? Och kanske tom längre.. jag gick ju över tiden med Alexander, fast jag hade inte såna här kraftiga förvärkar och inte så länge.

Är ju väldigt trött nu eftersom jag är sjuk sen länge tillbaka. Jag hade verkligen behövt mina krafter till annat än att va sjuk! 

Har ju äntligen köpt bebisens lilla gosedjur med som ska med till BB... :)
Här kommer veckans magbilder!

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen <3

jag tror absolut att bebis kommer innan bf! :)

2013-01-20 @ 07:31:30
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag går snart in i 38 och har också haft massor av förvärkar sedan några veckor tillbaka. Blir nästan nojig varje gång jag får någon känning att det kan vara på G. Men det är det nog inte än på några veckor. :p

Vet ni om det är en liten tös eller en liten lillebror som gömmer sig där inne?

Kram på dig!

2013-01-20 @ 14:43:25
URL: http://ssandrao.blogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag är helt övertygad om att liten kommer innan nästa vecka är slut! Ännu mer efter jag läste på instagram :)
Så hade jag bara dagarna innan Noah kom ;)

Puuss!

2013-01-20 @ 19:27:32
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Pauline

Magen har verkligen växt så fint på dig! <3
Hoppas verkligen att du får lite krafter snart! O att bebis kommer snart med så du slipper de hemska förvärkarna! :)
Bara säg till om det finns något jag kan göra <3
Puss

2013-01-20 @ 22:41:39
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så fin du är! Nu håller jag tummarna här hemma för att bebis kommer snart :)
kramkram

2013-01-21 @ 13:34:39
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Usch va jobbigt me alla förvärkar!!! Hoppas att de också lugnar ner sig i takt med att fu börjar må bättre <3 Å hoppas bebis kommer när du hunnit vila upp dig lite <3
Pussar

2013-01-21 @ 21:09:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Å grattis till dom oxå ;-) Ja nu är det minsann nära till bebis. Ihh, så spännande<3

2013-01-21 @ 22:33:33

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback