Ingen januari bebis

Då var sista januari snart förbi.. Lär blir tight om tid om det ska bli en januaribebis ;) Imorgon is the day! Bf- dagen. Men jag lär gå ytterligare några dagar.. men hoppas verkligen att det sätter igång snart!
Tröttsamt är det när man har förvärkar.. ont och jobbigt men det blir inget av det..

Idag fick jag sovmorgon av Alexander, vi sov enda till halv 10.. och det behövdes, jag sover ju inte så gott om nätterna längre. I veckan har jag även vaknat tidigt och inte kunnat somna om.

Vid 14 tiden idag kom Pauline och hennes barn på besök igen. Med sig hade hon även hemmagjord (mycket god!) broccolisoppa och så hade hon köpt med sig semlor till oss och chokladboll till barnen. Mums vad gott det var!
Tack så mycket gumman!
 
Ikväll har jag lagat kålpudding, vi har duschat Alexander och nu ligger Dennis med honom uppe och nattar honom. Igår var han jättesvårsövd och Dennis somnade han med :P Lätt hänt! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men muuums med semla!! Hoppas att det är en bebis som gillar att passa tiden, så att liten kommer på självaste bf-dagen :)

Puss!

2013-01-31 @ 21:14:09
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Usch ja väntan är inte rolig nu i slutet. Båda mina brorsdöttrar har passerat bf-datum nu och jag rycker till så fort jag får ett sms för jag tror det händer nåt, men det verkar vara sega bebisar. Håller tummarna att er kommer snart!
Kram

2013-01-31 @ 22:10:37
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Postat av: Sara- mamma till Signe och bebis i magen

Ååå jag älskar semlor. Lär bli endel fikande på det nu när jag slutat jobba. Håller tummarna för dig att bebisen vill ut snart.

2013-02-01 @ 09:02:22
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Det är så jobbigt på slutet. Hoppas, hoppas att bebis vill komma snart!
Kram

2013-02-01 @ 09:23:59
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Pauline

Tack själv söta du! :-)
Puss

2013-02-02 @ 22:19:42

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback