Mina vänner är fantastiska!


Idag har äntligen de två små söta vännerna fått träffas igen. Det är så kul nu när de kommunicerar och så med varandra mer och mer för varje gång de ses ♥
Jenny och Alice kom med frallor, kakor, blommor och presenter till både mig och Alexander :) Så  söta ni är!
Alexander fick en bok med Gubben Pettson och katten Findus, och jag ett jättefint ljusfat.

Och inte nog med detta så fick jag min duk stryken som jag fick i lördags när jag fyllde år, plus att Jenny lagade maten. Tackar så hemskt mycket ♥
Annars har jag känt mig piggare idag, igår var jag verkligen som ett vrak. Men trött var jag sen. Jag somnade en stund på soffan när Dennis kom hem.
Tack så mycket för idag gumman! Imorgon ska jag vara hemma själv! Alexander ska ju till dagis! Dennis lämnar honom när han ska till jobbet och hämtar honom när han slutat! Blir kanske så nästa vecka med.. vi får se :) Kram på er!

Våra tekniknördar ;)

Goa Jenny som lagat good middag.. det bästa är att jag har lunchen klar även tills imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Fina vänner växer inte på träd <3 Och du är absolut värd din vän !! :)
Kram

2013-01-22 @ 20:06:40
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilka underbara vänner! Så skönt att du kunde slappna av en liten stund :)
Ta hand om dej vännen <3

Puss!

2013-01-22 @ 21:33:10
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Så fint med vänner som ställer upp när man behöver <3 ta hand om dej o hoppas verkligen att du känner dej bättre snart.. O hoppas du kan sova gott inatt. Pussen o kramen

2013-01-22 @ 21:58:28
URL: http://fianandersson.blogg.se
Postat av: Pauline

Åh vilken söt bild på dem!! :)
Skönt att du kände dig lite piggare idag, hoppas det fortsätter så nu! <3
Skönt att Jenny var ledig idag och kunde hålla er sällskap idag o hjälpa dig fixa både middag o strykning :)
Härligt att det blev så du kan äta samma till lunch imorgon så du verkligen kan slappna av :)
Puss

2013-01-22 @ 22:13:44
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Härligt med såna vänner! Är verkligen guldvärt! Och vad skönt att du äntligen känner dig bättre!

2013-01-22 @ 22:39:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilka fina vänner du har! Det är något jag verkligen saknar sen Alexander föddes, mina före detta vänner är ju inte på samma nivå längre :( Så skönt att få bli lite ompysslad :)
kramar!

2013-01-24 @ 13:01:38
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback