Så tacksam!

Vilka vänner jag har! Jag är så himla tacksam och lyckligt lottad!

Idag har min bästa vän Pauline (med barnen Molly o Max) varit här och hjälpt mig.
Jag har verkligen mått sååå dåligt. varit trött och haft så ont... Hon var ute själv med de en stund i min trädgård så jag kunde vila och har hjälpt mig mycket och kul för Alexander.

Vid 16 hade jag tid hos vårdcentralen och fick pencelin då jag åkt på en kraftig bihålsinflammation, Alexander fick med en dos pencelin.. han var lite röd i örat och eftersom han med är snorig och så fick han en lite större dos..

NU JÄKLAR ska denna familjen bli frisk!!!

Alexanders ena dagisfröken Kerstin kontaktade mig idag för att kolla hur läget var. Och jag sa som det var. Jag kan inte lämna Alexander själv, för jag kan inte köra bil nu när jag har så pass mkt värkar och jag kan inte lyfta honom heller upp i bilen o så sjuk på det med... Så fick fick ha honom en heldag på onsdag istället... Dennis lämnar honom när han kör till jobbet och hämtar honom när han slutar. Vilket underbart dagis som ställer upp så. Då har jag hela dagen till att vila och återhämta mig!
 
Och imorgon kommer min bästa vän Jenny med hennes flicka Alice hit. Förhoppningsvis är jag lite piggare imorn än vad jag varit idag. Pencelinen ska ju börja läka rätt snabbt och jag har börjat nu ikväll med den.
Tack gumman för allt! ♥

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men fy sjutton gumman! Hoppas den kickar in fort nu!
Och vilka fantastiska vänner du har! <3

Puss och krya på dej!

2013-01-21 @ 21:47:23
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Underbart med så fina vänner! Vad vore livet utan dom <3 Jag hoppas verkligen att du känner dej bättre imorgon o att du kan sova gott inatt. Krya på dej nu! Puss o kram fina

2013-01-21 @ 22:24:33
URL: http://fianandersson.blogg.se
Postat av: Sara- mamma till Signe och bebis i magen

Så underbart med fina vänner som ställer upp. Och väldigt snällt av dagis :) Passa på och njut på onsdag. Håller med om att timmarna är ganska långa när jag är själv hemma med Signe. Det tar på krafterna nu. Krya på dig!

2013-01-21 @ 22:30:05
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Fy också att ni ska vara så sjuk NU. Men jag hoppas att ni gjort bort alla sjukdomar till liten kommer ..
KRAM <3

2013-01-22 @ 08:03:30
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Pauline

Tack själv fina du! <3
Åh vad underbara dem är på dagis! Hoppas Alexander är pigg nog att åka dit imorgon så du kan få en hel dags vila, det behöver du nu! <3
Hoppas oxå att du mår bättre idag och att ni får en mysig dag tillsammans :)
O bara så du vet så har vi inget för oss på tors ;)
Puss

2013-01-22 @ 10:21:42
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så underbart med vänner som ställer upp :) Hoppas verkligen ni blir friska snabbt nu av penicillinet! Är så avis på ert dagis, det verkar verkligen vara superbra :)
kramar!

2013-01-24 @ 12:59:45
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback