Elfte Juli :)


Blomster 2013
 
Hejsan! Nu blir det snart sängen här.. helgen är på intåg och efter helgen börjar Dennis jobba igen :/ Känns himla tråkigt faktiskt! Idag har vi i stort sätt bara varit hemma.. Dennis och Alexander har grävt lite och jag har sorterat bland massa kläder och lagt undan de.. Alla Alexanders urvuxna kläder har legat i pappkassar.. men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och köpt vakumpåsar.. Super smidigt! :)
Jag tog en liten promenad idag och på hemvägen fick jag syn på några kantareller vid vägkanten. Så blev att jag fick med mig hela familjen på en skogsrunda.. massa mygg och snår.. men lite till hittade vi, iaf till middagen idag :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina bilder! Så vackert med trädgårdsblommor <3<3
Pussa

2013-07-13 @ 23:45:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback