Innan jag går och lägger mig....


Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig... Ikväll kom min älskade vän Jenny hem från en härlig semester i Rhodos! Har saknat våra samtal på Skype om kvällarna :) Här är en bild på oss som Martin fotade oss för nån vecka sen :) Jag har redigerat den bara..
Imorgon (idag blir det ju nu när man kollar klockan) ska vi upp tidigt.. Alexander vill kolla när de ska gräva hemma hos farmor o farfar då de ska bygga pannhus. Sen ska jag in till stan och fota lite hos Jonna och vid 15 får jag lämna min älskade Santa Fe (kommer sakna den) och istället få min splirrans nya snygga bil :)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Men åh vilken jätte fin bild! Ni ser ut som två älvor :)
Kram

2013-07-01 @ 08:38:55
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Åh vilken fin bild! kramar

2013-07-06 @ 10:15:18
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback