Kalas och kvällspromenad

Oj vilken fartfylld och härlig dag det varit idag! På eftermiddagen var vi bjudna på kalas hos min syster då hennes bonusdotter fyller år. Vi blev bjudna på såå god mat som vanligt.. Alexander och hans kusin Amanda badade i poolen.
På kvällen hade jag och Jonna bestämt att vi skulle ut och gå.. Så vi gick ca 8-9 km ihop med min syster Annika, systerdotter Amanda, min lilla Ellie och så 5 pudlar haha.. 
Jag invigde mina nya träningsskor.. så gudomligt sköna! Easy Tone från Reebok! Riktigt härlig promenad!
Nu är klockan mycket, så blir strax sängen.. ser fram emot en riktigt rolig vecka! Men imorgon ska jag försöka hinna med att städa! Kram och god natt =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så härligt med en långpromenad! Skulle man gjort varje dag.... Puss

2013-07-14 @ 01:05:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback