Army


Kollade igenom min garderob gällande jackor... och hittade min vårjacka i armystil i gömmorna ;) Och glad blev jag när jag kunde knäppa den! Nu får jag bara hoppas att jag inte går upp nåt i vikt, utan gärna ner 1-2 kg till... Men det är tveksamt om jag går ner mer nu. Jag gick upp 6 kg med Ellie och har gått ner 8 nu..
Nu vill jag bara ha bättre väder så jag kan röra lite på mig.. En syskonvagn hade inte suttit fel heller..
Men det är väl sånt jag får drömma om just nu! ;) Jag kan ju förhoppningsvis följa armetrenden i vår ;)

Blev kassa bilder men men.. ni ser väl ändå hur den ser ut... Från märket "eve"... ingen aning var elr när jag köpte den.. När vi ändå pratar jackor så kommer jag även i min mossgröna vinterjacka igen! :) Skönt att slippa de andra som jag inte trivs i riktigt.. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3

de där armyjackorna är så jäkla snygga! jag vill också ha en, men det är så svårt att veta vilken storlek jag kommer ha sen när den lill* är född ^^

sv Åh tack =). ja jag brukar pilla lite och göra smycken då och då för att få tiden att gå ^^.

tack för din gissning också =)

2013-03-10 @ 15:29:20
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Du är så snygg! Och snyg jacka också :)
Vi köpte en syskonvagn i sista sekund när vi väntade Tore. Och jag ångrade inte en enda sekund. Den är stor och klumpig (emmaljunga), men lätt att styra, skönt gung och jag kunde komma ut på promenader varje dag med båda ungarna :)
Kram

2013-03-10 @ 15:56:03
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Anonym

Super snygg jacka! Vi funderar också på syskonvagn, men frågan är om det är värt det?! Det är ju en enda stor djungel när det kommer till barnvagnar.

2013-03-10 @ 17:37:57
Postat av: Tea

Snygg jacka.:). Jag hade sålt den vagnen du har nu och köpt en tvillingvagn och lagt till lite pengar. Finns ju begagnade som bara är nåt år gammal..

2013-03-10 @ 19:15:11
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Supersnygg jacka på en supersnygg mamma :)
Har ni funderat på syskonvagn, vilken typ osv?

Puss!

2013-03-10 @ 20:29:58
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Sara- mamma till Signe och Ester

Oj, gick du bara upp 6kg!? Imponerande :)
Syskonvagnen är guld värd. Kolla efter en billig på blocket om det är kris :)

2013-03-10 @ 21:23:56
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Fin jacka!

Elliot har ju sitt eget rum, också väldigt stort men vi har utbyttjat det med bollhav, ruschkana och massa sånt. Vi hartre rum på övervåningen, Elliots, vårt och ett mindre som varit ett kök (gammalt hus så kök hade dom ju oftast på övervåning med), Jens har rivit ut själva köket men måste ju fixa golv, väggar och tak innan vi kan börja inreda. Det rummet är typ en tredjedel av Elliots, därför tänkte vi om Noomi skulle få vårt sovrum som är större. Men insåg att vi bara får plats med vår säng, knappt ens sängborden så hon får ta det lilla (som är som ett "normalt" barnrum i storlek eg), och så får vi byta senare när hon blir större och kanske vill ha mer lekyta... Ska bli sååå roligt att inreda ett tjejrum nu, hihi.


Svar: Ja man får ju hitta på lite sånt =) Vi har snedtak med.. så det gör ju inte heller saken lättare :P Men men... vi måste börja lite smått nu iaf och röja och isolera det nybyggda riktigt.. Skönt att vi har händiga män iaf.. eller hur!? ;)
imm0rtelle

2013-03-10 @ 21:25:37
URL: http://hannaz.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Så snygg! Skönt att kilona bara rinner av, de stannar säkert där :)
Hur funkar det med vagnen ni har nu? Har ni ståbräda och hur fungerar det i så fall? Funderar massor på det där med syskonvagn eftersom jag inte har kökrkort men min Alexander kommer ju vara 2 år och 8 månader när syskonet kommer så jag vet verkligen inte alls hur vi ska göra...
kramar

2013-03-11 @ 13:05:40
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback