Ellie träffar morfar för första gången! :)

God kväll! Idag har Ellie äntligen fått träffa sin morfar för första gången. Hon sov ju mest.. men en liten stund var hon vaken. Alexander var jätteglad att träffa morfar och Ann-Christin.. han har pratat om det i flera dagar :)
 
De kom hit vid lunchtid och då hade jag lite lunch till oss.. Fick bli en god tacopaj med sallad, dressing o vitlöksbröd. Jag har ätit tacopaj rätt mycket det senaste..  men det smakade bra idag ändå. Efterråt hade vi lite vienetta glass och chokladmuffins.
 
Presenter hade de med sig till oss alla.. Dennis och jag fick en jättefin påskblomma, Alexander fick en lastbil med en bil på ett släp.. och ett påskägg fylld med massa godis och Ellie fick kläderna nedan.. De hon har på sig med koftan också.. Underbart fina kläder de från Newbie.. klänning o finaste koftan och så en body från Newbie med.. Hon har fått hur mycket som heslt från Newbie och ingen har köpt likadant.. nån vit body o strumpor bara hihi.. så det kan man väl kalla tur! ;) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Mysigt med morfarbesök :) koftan höll jag i senast idag, sååå fin! :)
Kramar

2013-03-25 @ 19:42:07
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Underbart att hon äntligen fick träffa sin morfar <3
Och fina presenter fick ni med :)

Puss!

2013-03-25 @ 21:41:34
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback