Good morning sunshine

Hej kära ni! Idag var det segt att stiga upp. Inte sovit så bra inatt. Alexander har heldag på dagis idag, så jag fick iaf sovmorgon till 9.30 innan jag och Ellie steg upp...
Dennis hade köpt frallor till mig. Så det blev gofrukost framför tvn ;) Får passa på att äta där när Alexander är på dagis hihi...
Sen har jag bara busat och gosat med min lilla flicka och hon har svarat med massor med härliga leenden. Inte bara solen ute som skiner idag.
Åååh va mysigt det är när hon börjat le så när man pratar/busar med henne! Man blir alldeles varm i hj♥rtat!

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vad mysigt det är när dom börjar le <3
Hoppas du får sova bättre inatt gumman!
Frisyren får du se imorrn, vi kom nyss hem från badhuset, så jag ser ut som en blöt katt typ ;)

Puss!

2013-03-13 @ 19:44:14
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback