Härlig dag!

God kväll! :) Vilken härlig dag vi haft! Vaknade vid 8-tiden.. Åt frukost, ammade och sen gick vi ut. Ellie sov sött ute i vagnen och Alexander och jag lekte, fotade m.m. ute Helt underbart väder... sol och vindstilla! Me like!
Sen gick vi in.. klädde av Ellie, men hon sov vidare inne i vagnen.. Alexander badade en lång stund och sen tvättade jag o lagade mat som vi åt i lugn ro... Alexander var lite trött sen så gick upp och la honom, och då vaknade lillasyster o ville ha mat och gos... hann fota henne och fick många fina bilder :)
Jag fick väcka Alexander så han skulle kunna somna ikväll sen... Lekte lite och sen kom Dennis hem. Då åkte vi till affären o apoteket. Köpte näsdroppar till Ellie då hon är lite täppt på nätterna. Sedan hem och laga taopaj till middag.. och därefter har jag bakat lite tills imorgon. Sedan slappat i soffan resten av kvällen.. Det var vår dag det ;) Här är några bilder..... Kram!
Lekt i sandlådan (gick inte gräva dock, då det var lite fryset)
Vårt hus som ständigt är under renovering... längtar till våren/sommaren då vi kan riva gamla lilla fastukvisten och uteplatsen till höger.. måla klart och fixa till...
Även jag har underbara vårtecken i trädgården... fina snödroppar :)
Älskade fina Alexander

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina härliga vårbilder :D Man blir ju såååå lycklig när det är såna här härliga dagar :D
Pussar

2013-03-05 @ 22:11:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Åh vilka underbara bilder! Längtar tills vår gräsmatta kikar fram också :)
Kram

2013-03-06 @ 20:06:02
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Veronica

Men åh jag vill också ha vår blommor! Vart bor du som redan fått så fina?

2013-03-07 @ 21:35:08
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Vilken härligt dag, längtar verkligen efter värmen nu! Såå fint ni bor, där trivs ni va? :)
kramar gumman!

2013-03-09 @ 13:18:41
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback