Hej gullet! ;)

Hej hej! Fy så trött jag är.. halv 7 vaknade Ellie o var hungrig, men kunde slumra en stund till efter det. Klockan 8 slog Alexander upp sina bruna och sa "Jag inte sova mer mamma!".. så då blev det att stiga upp.. elda, ta fram frukost och äta den medan Ellie snusade vidare där uppe.
Alexander hade inte vaknat på rätt sida.. så både han och jag blev på riktigt dåligt humör ett tag :P Finns inget värre än pip o gnäll på morgonen.. men det rättade till sig lite sen när han fick gå upp till lillasyster när hon vaknade. "Hej gullet".. sa han till henne och låg och klappade henne en stund innan vi gick ner =) Sötnos! hihi

Nu ligger han och sover lite innan lunchen. Oftast brukar han sova efter lunchen om han sover nap.. men idag fick det bli innan.
Annars är jag i full gång med dopplaneringen nu.. fixa dopinbjudningar m.m. det tar ju sin lilla tid.. så bra att jag satt igång med det. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Här hade vi också en dålig morgon idag med bara tjurighet, inte så kul... Men så söt han är, vilken syskonkärlek :)
Hoppas resten av dagen blir bra!
Kramar

2013-03-21 @ 13:00:58
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Shopaholic ♥ Livet som nybliven mamma till tre!

Vilka fina små du har ! :)

2013-03-21 @ 13:04:38
URL: http://majbebis08.blogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha, vilket charmtroll han är! Vad roligt att planera dop <3

Puss!

2013-03-21 @ 20:41:52
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback