Kvällsinlägg!

Hej kikar in med ett litet kvällsinlägg innan sängen kallar.. idag tror jag det blir sängen tidigt.
Denna dagen har gått i rusande fart! Alexander, Ellie o jag har ändå bara varit hemma. Städat, lagat mat, tvättat, lekt och myst och det där vardagliga.
Imorgon skulle vi fått lite besök från Pauline med barn, men hennes son har tyvärr fått hög feber.. så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. Antagligen inte så mycket..

Alexander har förresten grym växtvärk nu.. tycker så synd om honom.. han vaknar i stort sätt varje kväll och är ledsen för att det gör ont i benen. Nu har det väl lugnat ner sig något och han sover lite bättre.. Ikväll tog Dennis på honom en pyjamasoverall som han inte haft på sig sen innan jul någon gång och den var nog 3-4cm för kort i benen nu :) Såg så roligt ut! Synd att det ska göra ont att växa..

Några bilder från dagen..

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Stackars Alexander, kommer faktiskt själv ihåg från när jag var liten att jag hade så mycket växtvärk under perioder. Hoppas det blir bättre snart.

Fina bilder!

Kram

2013-03-05 @ 20:14:22
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Stackarn, växtvärk är ju inte kul :/ hoppas han slipper det snabbt :)
kram gumman!

2013-03-09 @ 13:17:01
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback