Ny vecka igen!

Hejsan.. måndag och ny vecka.. den 18 mars idag, vad fort det går.. man vill bara ha vår o lite varmare nu. Inte mycket snö kvar, men det är väldigt kallt ute.
Denna veckan blir lugn.. ska ev träffa min syster nån dag, dagis som vanligt för Alexander på onsdag o fredag.. fredag jag även till BVC med Ellie, dags för läkarbesök då med.
Alexander och jag har busat massor på morgonen, sen märkte jag att han började gnugga sina ögon. Så nu sover han gott. Ellie sover med och jag hade med somnat bums om jag lagt mig. Men får räcka med att slappa lite.. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Så goa dom är!! <3

Puss!

2013-03-18 @ 20:07:42
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Ja jag vill också ha vår nu men det kommer ju bara mer och mer snö..... Hoppas veckan blir bra!
Kramar

2013-03-19 @ 20:03:17
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback