Fredag!


Hej! Nu är den här sötnosen och leker med sina kompisar på dagis!
Idag har vi haft folk här som har hjälpt oss med vinterns ved. Och jag har varit ute och planterat massa blommor som jag fick av min mamma igår.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite och senare idag ska jag in till stan och fotografera Nican på balen. Så kul att se alla fina :) Hoppas regnet håller sig borta.. e rätt molnigt :/
Sen ska jag minsann köpa mig lite godis på Hemmakväll.. mums! ;) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

låter som ni har en skön fredag framför er! och vad gott med godis. ska jag nog också satsa på för kvällen...

2013-05-24 @ 13:36:41
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Pauline

Härligt att ni fått hjälp med veden, hoppas ni har den färdig snart så ni kan lägga semestern på annat sen ;)
Hemmakvällsgodis är ju sååå gottigt! Att inte jag oxå gick dit när vi ändå var i stan lixom :P
Puss

2013-05-26 @ 21:18:52
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Kul med bal :)
Kram,

2013-05-27 @ 21:57:51
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback