Mina bästisar! <3

Hej! Idag kom mina bästa vänner hit på besök =) Först kom Pauline och hennes barn. Blev massa bus och jag fixade lite lasagne till lunch. Jenny och Alice skulle först inte kommit.. men vid 14 dök de överraskande upp.. såå kul! :) De fick med lite lasagne och sen fikade vi på rabarberpaj och chokladbollar =)
Blev ännu mer bus. Pauline m. familj begav sig hemåt och Jenny jag o barnen gick ut och lekte.. hoppade i studsmattan m.m. innan de begav sig hemåt. Tack mina kära vänner för en superrolig dag! ♥ Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Thina

Så roligt o se Alexander gungar på bäää som han fick av kusinerna<3

2013-05-14 @ 21:56:41
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Kul med en hel dag full av lek och bus, roligt att båda kunde komma :)
kramar!

2013-05-20 @ 13:11:59
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Tack själv hjärtat, hoppas ni har tid att ses nån dag snart igen ;)
Puss

2013-05-26 @ 21:53:56

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback