Sömntuta!

Hej på er! Idag är det Alexander dagisdag.. Han såg fram emot att leka med sina kompisar på dagis :)
Ellie och jag tog sovmorgon till 10 ungefär. Hoppade frukosten utan tog mig lite lunch vid 11 istället.  Ellie har sovit nästan hela dagen, en riktig sömntuta idag.. så jag har städat i sovrummet och hängt in kläder och så i garderoben. Sen tog jag en  liten paus och gick ut och fotade i trädgården. Jag hade babyvakten med i fickan och efter en stund ute så gick jag in..
Ellie sover fortfarande och jag ska strax fortsätta med städandet.. Kram på er
En tulpan från trädgården fick hamna på bild =)

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Oj så skönt med sovmorgon :) Bra timing av Ellie att sova så bra när Alexander är på dagis, då får du ju mycket gjort :)
kramar!

2013-05-20 @ 13:13:39
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Härligt att hon tog en sovdag så du kunde få lite gjort när storebror ändå var på dagis :)
Puss

2013-05-26 @ 21:51:47

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback