Spelevink ;) - Mamman med skadeglädje!


Mitt busfrö fick för sitt hyss innan idag... jag flinade faktiskt inombords en stund haha...

Jag skulle hämta Ellies napp i vardagsrummet där Alexander var och lekte... och jag kom på honom att leka med sin och Ellies nappar..
När jag sa till honom att han inte fick leka med den (Ellies  napp) så var han huur snabb som helst att springa upp i soffan och precis innan jag fick tag på den så kastade han den bakom soffan... trodde han ;)
Men gissa vad snopen han blev när det var hans egen napp han kastade och inte Ellies...
Hans min alltså haha... Där fick jag känna mig nöjd en stund hihi... vår lille buse! Mamman med skadeglädje moahaha! Skratta först som skrattar sist ;) Men han fick sin efter en stund sen iaf..

Lille sötnosen ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha. Ja ibland kan man bli glad när ngt sådant händer;)

Hon tar 350 kr för 3 redigerade bilder eller 5 bilder för 5 redigerade bilder. Då ingår 45min fotografering med. Vill man ha bilderna framkallade går det ju på mer, men det är ju så lätt att beställa själv.
Kram

2013-05-22 @ 12:00:18
URL: http://carrokrille.blogg.se
Postat av: Anonym

Skriver ju som en kratta ser jag. 5 bilder för 500 kr skulle det stå 😜

2013-05-22 @ 12:01:41
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

haha! Är verkligen skadeglädje när sånt händer, så kul! Speciellt när man ser deras min och det egentligen inte är nån fara i det som hänt ;)

2013-05-22 @ 12:30:16
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Pauline

Hahahahahaha kan tänka mig att han blev förvånad :P
Puss

2013-05-26 @ 21:24:53
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hahahaha! Lilla busen!!

Puss!

2013-05-26 @ 22:00:14
URL: http://sagabus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback