9 månader i magen, 9 månader ute hos oss

Lilla lilla vän! nu har du funnits hos oss lika länge som du fanns i min mage ♥

Vad du lär dig nya saker hela tiden. Nu kryper du för fullt och snabb är du, du har låånga armar ;) Du reser sig mot soffan och andra saker. Med hjälp av lära-gå-vagnen så går du bättre och bättre utan att vi håller i dig. Du tycker om bollar, lego och att dra katterna i pälsen.

Plommongröt, leverpastejsmörgås, majskrokar, smörgåsrån, majs, ärter är några av de saker du tycker väldigt mycket om. Maten kan vara lite bråkigare ibland.. men du gillar spagetti och köttfärsås väldigt mycket. Och frukter! :)

Du gör massor med ljud.. billjus, smackljud, pussljud.. Säger mamamamama och papapapa....
Blir väldigt glad och skrattar åt allt och alla. En riktig solstråle.

Det finns bara en sak du verkligen inte gillar.. att sova om kvällarna. Om vi försöker så blir du väldigt ledsen och håller dig helst ända tills mamma går och lägger sig.

Två små tänder har du fortfarande.. inga fler har dykt upp än. Ditt hår växer på och börjar bli längre :)
Duscha och badar är bland det bästa du vet.

Puss på dig vår bebis! Vi är så glada att du finns hos oss! ♥

Kommentarer
Postat av: Boel

Vad fort det går, solstrålen redan 9 månader, ofattbart!😊

2013-11-06 @ 15:07:16
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

lilla gullungen! reeedan så stor..minns din mage som igår!

2013-11-07 @ 06:40:11
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: biggeros

Helt otroligt att din lilla solstråle är 9 månader. Tiden går fort och det ska gudarna veta. Mina småtjejer är redan 19 och 21 år och de kommer alltid vara mina småtjejer i mina ögon. Njut så mycket du kan, för det har jag gjort. Jag hade chansen att gå hemma hela tiden under barnens uppväxt och jag ångrar ingenting,kramis

2013-11-07 @ 10:23:18
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Vilken sötnos, ja det är vissa månader under första året som är speciella och nio månader är ju en av dom <3

2013-11-07 @ 19:15:45
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback