Busa!!

Hej på er! Skön dag idag.. Ellie har varit lite busig o missnöjd om vart annat. Alexander ligger och sover efter att ha varit på dagis, men får snart väcka honom så han somnar ikväll sen. Ellie är precis nyäten, nybajjad + nybytt och har busat en stund.. så jag hoppas hon vill sova en stund :)

Innan så skrattade hon så osyldigt när jag sa till henne att inte dra i min blomma.. haha så sööt! Lilla solstråle! Ska ta tag i lite tvätt nu och lägga in i barnens garderob, byrå. Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Underbara bilder på lilla solstrålen🌞

2013-11-13 @ 14:38:09
Postat av: biggeros

Solstråle! Hon börjar hitta på bus! Min Jennifer var två busungar tillsammans. Hon var aktiv till hon var 5 år. Sedan blev hon aktiv intulektuellt, hon blev smart. Nu läser hon biokemi och ska forska fram läkemedel. Hur som helst blir hon civilingenjör. Hon ska läsa i 5 1/2 år på universitet. Det var ju inte min grej att studera. Idag är man tvungen. Ha en bra dag,kram.

2013-11-13 @ 17:47:44
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Fanny

Vilken liten sötnos! :)

2013-11-14 @ 08:10:40
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Åh, hon är ju bara för söt! <3
kram!

2013-11-18 @ 20:45:48
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback