Dan före dan


God morgon! Här hemma morgonmyser vi en stund nu innan frukost. Sen blir det att sätta fart att göra mousse/fluff till morgondagens tårta...
Helt sjukt.. imorgon är dagen D.. dagen Alexander föddes efter att ha varit inne på förlossningen i mer än 24 h! 08.29 föddes han med akut kejsarsnitt och jag glömmer aldrig denna upplevelsen och att ha kämpat så att sedan tillslut få se honom och sen hålla honom i våra armar. Så underbart!

Morgondagen kommer det vara fullt upp.. först sjunga för vår 3 och han får öppna sina presenter, sen blir det att göra klart tårtan, göra all sallad till tacosen, duka, göra oss fina m.m
Klockan 15 kommer gästerna! Ska bli skoj :)

Hoppas jag hinner med lite mer idag, men även idag ska vi på kalas för min systerdotter som fyller år idag. Så hela kvällen tillbringas där. Nä nu ska jag duka fram frukost och sen sätta fart :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ser ut som en mysig start! ;) vad fort det går! Kan inte förstå att våra små snart är 1 år!!

Svar: Visst gör det! Helt sinnes.. det gäller verkligen att njuta.. fast inte lätt alla gånger med barn i trotsåldern haha :P
imm0rtelle

2013-11-22 @ 10:29:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Nä förlossningarna glömmer man nog aldrig, så underbart!
kramar

2013-11-28 @ 14:43:47
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback