Den där Alexander...

.. han är allt en illbatting till pojk... En riktig Emil i Lönneberga.. Jag hann inte ens publicera förra inlägget innan han öppnade sovrumsdörren, efter att varit tyst en halvtimme. Jag trodde ju att han sov, men ack vad fel man kan ha ibland. Jag gick till trappan och frågade honom vad han gjorde varför han inte sov..
Då tog han sig på huvudet och sa glatt : "Jag har tvättat håret!"...
Oh no! Med vadå tänkte jag....
Då har han varit i min nattduksbordslåda och tagit massageoljan och hällt i sitt hår :/

Lagom kul och speciellt när man börjat bli lite sjuk på det. Denna pojk alltså... Så istället för att han sov sin vila fick jag tappa upp ett bad, så badade vi alla tre. Var ju mysigt ändå och skönt med ett värmande bad. Men hade hellre hoppats på att han sovit och inte hittat på hyss som han är såå bra på :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Boel

Busunge, men tack vare Alexander blev det ju ett mysigt bad!

Svar: Ja man får se det så :):)
imm0rtelle

2013-11-08 @ 14:23:02
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Hahaha vilken liten busunge ni har! Något att skratta åt i framtiden :)
kramar!

2013-11-18 @ 20:36:38
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback