Morgontips!

God morgon! Sitter och dricker min morgonkopp te. Köpte denna sorten för ett tag sedan och jag måste säga att jag är väldigt positiv till den. Jag blir verkligen piggare av den och den är faktiskt god med.. uppfriskande..
Ett litet morgontips blev det helt enkelt ;)
Idag blir jag hemma själv nästan hela dagen och kvällen med barnen. Ska hämta Alexander halv 12 från dagis. Dennis blir alltså hemma sent. Får se vad vi hittar på. Det är en otroligt vacker morgon, kallt/frostigt med skinande sol. Underbart.. Hoppas det håller i sig till i eftermiddag.. då blir det kanske en promenad med syskonvagnen :) Inte använd den sen i somras. Så får hoppas på fint väder.
Sedan städning och vanliga hushållssysslor med ju.

Måste bara innan jag avslutar skriva GRATTIS till Alice (som vi firade igår) för idag är hennes födelsedag och hon fyller 3 år!! Helt sinnes! Och om 17 dagar är det Alexanders tur! Det är inte många dagar som skiljer mellan våra sötnosar! Puss till dig Alice! ♥ 
 
Nu ska jag ge Ellie gröt och kl.10 ska jag kolla in Kappahls kollektion från Fifty Shades of Grey, som har "premiär" om mindre än en timme! Ska ni kika in på den? :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för tips och grattis till de små :)

2013-11-06 @ 10:24:21
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Postat av: birgitte

Hej, vännen! Skönt att ni har sol i Sverige. Bättre det än regn. Här är det lite varmare. Jag ska också ut på en promenad. Min man jobbar väldigt många sena kvällar, så det blir alltid sen kvällsmat. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, då hade det varit lättare att ses. Tur det finns Internet. Ha en bra dag, gumman!!

Svar: Håller med Birgitte! Och synd att jag är så flygrädd.. har inte varit utomland på många år :/ Det är en fin dag idag.. hoppas det håller i sig! :) Kram
imm0rtelle

2013-11-06 @ 10:32:50
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback