Ögoninflammation

Hejsan! Idag har jag en extra mysdag med Alexander. Han skulle egentligen varit på dagis idag med. Men då det går ögoninflammation och flera barn har fått vara hemma, så kände jag att han lik väl kan vara hemma idag. Så kanske det lugnar sig till efter helgen.
Det är ju inte kul att bli smittad av sånt.. och smittas väldigt lätt.. Så istället fick han vara hemma idag. Ta det säkra före det osäkra :)

Vi har mest myst på morgonen, tittat på film, bakat, ätit och jag har grejat med tvätt. Nu sover båda barnen middag, så jag passar på att slappa lite. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Birgitte

Vad blir det för bak? Blir det kanelbullar eller? När barnen var små bakade jag jämt. Inte så mycket nu. Bara till Jul.

2013-11-14 @ 14:27:08
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Usch för ögoninflammation, skönt att kunna ha honom hemma då :) Vad blev det för gott? Chokladmuffins kanske? :)
kramar!

2013-11-18 @ 20:47:10
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback