Ost sconesbullar och början till sjuk


Ost sconesbullar med mjukost, hallonsylt, gräddost, paprika
Hejsan! I natt har jag sovit uselt.. har känt att det varit nåt i kroppen.. och i morse när jag vaknade så var huvudet som en cementklump. Efter Alvedon och mitt Energi- te blev jag piggare. Barnen var snälla och det var en lugn morgon i alla fall. Började känna mig sämre sen igen tyvärr :/
Vi åkte och hämtade hem ett paket från Lyko.. ett balsam då mitt var slut. Köpte det jag kört med senaste gångerna från morroccanoil.. superbra!

När vi kom hem så ville Ellie sova och jag gjorde lite ostscones till mig och Alexander. Sen ville han sova o då vaknade Ellie lägligt.. Jag som ville vila.. såå trött!
Idag längtar jag extra mycket efter Dennis kommer hem.
 
Ikväll blir det Idol och mysa i soffan.. ska nog bära ner min värmefilt :) Kram på er

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback