Blogga- respons

Ja det är i mina tankar.. jag älskar att blogga, men jag älskar även när man får respons för de inlägg man skriver. Då får man bekräftelse att någon läser det jag skriver eller kollar på bilderna jag lägger upp. Men det är väldigt dåligt med respons (kommentarer) numera, så därför känner jag att det inte är lika kul att blogga längre.
Har man tid att läsa bloggen så tycker jag man kan ta sig 2 minuter extra ibland och skriva en liten kommentar.

Så får hoppas på det bästa nu så man kanske får upp bloggarglöden igen :) Har ju trots allt bloggat några år nu, så vill inte släppa den heller :)
Så då va det sagt! ;)

Nu väntar jag på att vedpannan ska komma upp i temperatur så jag kan duscha.. Så gammaldags det låter :P Sen äta lite innan Ellie och jag kör och hämtar Alexander. Idag blir det hemmagjord lasagne till middag med färska lasagneplattor.. mums! Kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Jag är en av dom som är dålig på att kommentera😞, ska försöka bättra mig. Kram

2013-10-30 @ 10:29:51
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag ska erkänna att jag är skitdålig på att kommentera nuförtiden.. Men jag lovar att skärpa mej <3

Puss!!

2013-10-30 @ 10:32:31
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Cissi

Visst är det roligare att få respons på det man skriver, tror mycket handlar om att det är så många som läser via mobil idag, eller via bloglovin och att det då är "jobbigt" att klicka in till orginalinlägget... Hoppas responsen ökar nu ;)

2013-10-30 @ 10:53:47
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: biggeros

Hej,gumman! Jag har inte följt dig så länge. Det var inte förrän ett tag sen jag upptäckte att du hade en blogg. Jag vet att det sporrar en att folk kommenterar. Speciellt när man lägger ner så mkt tid till att skriva och dela med sig av sin vardag i sin blogg. Jag ska försöka och sporra dig. Du får inte glömma att följa mig på mina resor i Spanien,kram

Svar: Självklart gumman! Såå spännande och se hur livet i Spanien är! <3
imm0rtelle

2013-10-30 @ 12:25:15
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Usch ja, jag är också jättedålig på att kommentera just nu! Inte alltid så lätt att få tiden att räcka till med två små plus skolan som alltid hänger över :( Läser alltid bloggar via mobilen och där är det som sagt bökigare att kommentera!
kramar gumman, jag ska försöka bättra mig! <3

Svar: Ingen fara gumman! Jag vet själv hur det är och ibland prioriterar man sin egen blogg att komma med nytt inlägg och uppdatera och sen är det inte säkert att tiden och orken finns där sen.. Men som jag skrev på facebook så är det ingen fara och lite kul för när vi väl kommenterar hos varandra så brukar det ju bli ett gäng ;) <3 Kram på dig
imm0rtelle

2013-10-30 @ 12:30:27
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Fanny

Åh jag läser men är också super dålig på att kommentera. Tror det är mkt för att det blir krångligare via mobilen då jag knappt aldrig sitter vid datorn längre.. Kanske skulle börja blogga lite smått själv igen det är ju som du skriver väldigt roligt. Kul o kunna gå tillbaka o se vad man gjort tidigare.. men det är helt sant som du säger att det blir SÅ mkt roligare med respons! Om ens bara några ord :) kram!

2013-10-30 @ 17:30:33
Postat av: Mia

Och jag läser oxå ....men är väldigt dålig på att kommentera ....;)

2013-10-30 @ 21:03:47
Postat av: Elin - Livat på torpet

Åhh, jag är på tok för dålig att lämna ett litet "avtryck" efter mig .. ska skärpa mig!! <3
Kram

2013-10-31 @ 10:46:05
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Tea

Inte varit inne på länge och läst..visst är det kul med respons :)..oxå dålig på att kommentera.

2013-11-01 @ 10:43:23
Postat av: Sara - mamma till Signe och Ester

Så är det för mig också. Jag har en hel del läsare men väldigt få kommentarer. Det är jättetråkigt! Jag tittar in här ibland och kollar vad ni har för er :)

2013-11-01 @ 22:39:16
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Anna

Förstår precis vad du menar. jag är dålig på att ge kommentarer och det fungerar inte från mobilen och jag läser oftast därifrån :)
Ska bli bättre, jag lova :) Gillar att läsa din blogg!!! Kram på dig

2013-11-07 @ 20:26:14

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback