En härlig dag med vänner

Idag fick jag och barnen besök av de bästa. Jennys och Alice! :) Jag hade inte berättat något till Alexander, utan ville att det skulle bli en överraskning. Vi skulle äta frukost tillsammans när de kom, så jag sa bara till Alexander att vi ska vänta och äta för det knackar snart på dörren.. och såå nyfiken han var... "Nu knackar det, vilka kommer" och massa andra frågor. När de väl kom blev han minst sagt överraskad och glad! :)
 
Vi hade en riktig kanondag. Alexander hoppade sin vila idag och det märktes tyvärr av på ef.m att han var trött. Men vi mammor pratade och så och barnen lekte, kollade på film osv.

Förutom god frukost med varma baguetter, ägg, olika pålägg så bjöd jag på Flygande Jacob och chokladmousse :)

Barnen kollade på Emil i Lönneberga

Jenny och Alice myser lite :)

Min glada prinsessa.. nu fick även Jenny se henne krypa runt :)
Fick fina blommor och presenter till mig och barnen bara så där, utan någon anledning. Tack igen min fina vän!
 
Alexander har varit riktigt trött i eftermiddag.. vid 18.30 somnade han medan jag låg och sjöng god natt sångerna för honom.. Lilla älsklingen! ♥

Nu ska jag fixa mig en kopp te :) Stor kram till er

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback