Frisörbesök


Hejsan! Idag for vi in till stan för att fixa våra hår.. Skönt att klippa sig.. grabbarna började få långt och jag behövde få bort lite risigt! Var skönt.. ska lägga i en färg nästa vecka här hemma..

Alexander var duktig.. han tycker det är kul att bli fin i håret och perfekt att ha med iPaden som sysselsättning under tiden :) Lite färg och en klubba fick han när han var klar.
Själv satt jag i en ny bra inpackning i över en timme innan jag klipptes och Dennis fick en snygg frisyr.
 
Nu blir det strax sängen med Ellie.. hon vaknade till och är lite grinis nu.. tröttis.. :) Så god natt och ha en fortsatt mysig lördag! Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ingen efterbild på Dennis;) haha

2013-10-05 @ 22:07:04
Postat av: Carro

Alltid kul att bli fin i håret. Vad duktig han är Alexander som sitter still.

2013-10-07 @ 07:23:52
URL: http://carrokrille.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Kul att gå till frisören hela familjen tillsammans! Så duktig han är, här sitter Alexander bara stilla och låter bli att skrika om mormor är med istället för mig ;)
kramar!

2013-10-08 @ 21:46:38
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback