Lite ledig nu :)

Hej på er! Nu har jag börjat bli mig själv efter helgens arbete.. fy så jobbigt det var med 3 nätter.. men nu är det inte dags förrän om 6 veckor igen och det är den enda innan semestern :) Nu är jag ledig till torsdag och hoppas det fina vädret håller i sig :) Idag skiner solen, men har inte gått ut med barnen ännu.
Huset har blivit lite lidande nu ett par dag.. så har framför allt fixat med tvätt och grejer idag.

Senare idag ska Ellie till tandläkaren :) Första besöket, inte så mkt som görs då. Under tiden kunde jag lämna Alexander hos farfar. Kram på er

Tibast som växer på åkern bakom vårt hus. Den doftar såå ljuvligt! Men både fridlyst och giftig och användes förr i tiden inom trolldom :)

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback