Sista dagen på påsken


Hej fina ni! Då var påskhelgen över inom kort. Barnen sover nu och vi vuxna ska slappa i soffan en stund innan vi kryper ner i sängen. Idag till bringade Dennis och Alexander några timmar med farfar, farbror och kusin Hugo på en traktorfirma. Farfar ska ev köpa ny traktor och det var ju en dröm för vår traktor- tokige kille att få följa med dit :)

Ellie och jag var hemma, när hon sov sin vila så slappade jag.. jag har varit riktigt trött idag. Efteråt var vi iaf ute en stund. Då fick Ellie gunga och sen rensade jag lite grann i rabatten. Ellie har varit lite mammig o kinkig idag.. så vi gick in rätt snart.

En liten film på min jordgumma idag :)

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback