Första inskolningsdagen


Hej! Nu är jag och barnen hemkomna från dagis! Idag var det ju dags för Ellies första inskolningsdag! :D Till en början var hon lite mammig, med det släppte rätt snabbt. Efter en stund gick hon iväg själv in till lekrummet och lekte med sakerna. Vi hade fruktstund till Ellies stora förtjusning, Hon skojade och var mkt med fröknarna. Innan lunchen började hon bli trött, då var hon lite missnöjd och ledsen till och från. Men lite mat fick hon i sig, mest tomat ;)

Alexander var glad att vi var där :) Han var lite mammig även han. Efter lunchen åkte vi hem. Var en lagom stund för Ellie nu till en början. Nu sover båda barnen som stockar ;)
Imorgon och fredag ska vi dit igen. Ellie och jag vid halv 9 och Alexander åker dit med pappa på morgonen. Idag åkte han med mig och syster vid halv 9 då det blev så sent igår.

Min stora lilla tjej.. tänk att hon ska bli en dagistjej nu <3 Kram

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

tänk så det här året gått fort <3

2014-02-12 @ 17:18:41
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback