Fina vänner på besök!

Hej på er! Idag vaknade Alexander tidigt, och full fart har det varit hela tiden på honom.
Som tur var fick vi efterlängtat besök av våra vänner Jenny o Alice och lilla bebisen i Jennys mage <3
Blev lek o bus, fruktstund, middag i form av porterstek och kladdkakefika efter det. Och just det! Vi hade ju julklappsbyte med! Lite sen sådan, men vi har inte hunnit ses på jättelänge.

Nu har jag inte tagit kort på det fina vi fick.. men jag fick en bodylotion som doftar jättegott och touchvantar... Perfekt så jag slipper ta av mig vantarna om jag tex. ska ta kort på barnen ute.
Alexander fick svarta jeans, en jättefin tröja och en mugg med  en groda på.
Ellie fick en jättefin tröja och tallrikset med fat, skål och mugg från Kids concept... såå sött! :)
Fina Jenny som går in i v.22 imorgon <3
Gullungarna hade saknat varann.. häromdagen målade Alexander en teckning till Alice och så hjälpte jag honom att skriva bl.a. att han ville träffa henne och leka :) sötisar!
Så det var kul att vi äntligen kunde träffas :) Tack för en mysig dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för allt gott å för alla fina julklappar <3 Hoppas vi hittar nån dag snart att ses på igen! Pussa

2014-01-13 @ 12:29:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Vad mysigt! Så söta små kompisar :)
Kram!

2014-01-13 @ 20:10:52
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Åh de är ju för söta de där två!! <3
Kul med lite besök o det ni åt ser väldans smarrigt ut!! ;)
Puss

2014-01-14 @ 21:08:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback