Shopping!! :)


Idag är jag en happy girl! Jag fick med min familjen (minus Alexander, som ville va hos farfar) till Kalmar för shopping! 7 plagg och ett läppglans blev det till mig! En klänning, 1 kjol, två linnen, 2 tröjor och så en topp eller vad man ska kalla det. Lite av det på rean, hade 20% ytterligare på reaplaggen, samt ett presentkort. Så 140:- fick jag ligga ute med själv.. tyckte jag var lagom ;) mycket prickigt blev det visst. Men det är ju så fint :)

Vi lunchade på Ikea och köpte barnen ett varsitt gosedjur.. en katt till Ellie och en grisekno till Alexander, som han sover med nu :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att hitta så mkt nya fina kläder :)Kram

2014-01-26 @ 21:26:01
URL: http://carrokrille.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Älskar såna där familjedagar! Vi hade en i lördags och shoppade i en hel dag. Utan grabbarna, för dom ville till farmor och farfar istället :)
Mycket fint hitta du ju också!!
Kram

2014-01-27 @ 08:28:28
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Pauline

Ååh vad härligt att du hittade lite till dig själv :D
Mycket fina kläder du hittat med :)
Puss

2014-01-28 @ 10:18:36

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback