Vampyrtand :) Och 5:2

God kväll! Här myser vi med en liten tjej som inte ville sova längre. Men trött och gosig är hon :)
Idag upptäckte jag att hennes tredje tand har tittat fram :) En liten vampyrtand där uppe.

Idag har jag gjort min premiär med 5:2 dieten. Min första fastedag med 500 kcal. Det har gått riktigt bra trots att allt har varit väldigt oplanerat. Det mesta har jag ätit i eftermiddag. Bortsätt från två muggar te på förmiddagen, så blev det ett nyttigt knäckebröd med makrill, sen ugnstekt kycklingfilé med kokt broccoli och körsbärstomater. Sedan en nudelsoppa :) Så nu ska jag klara mig till imorgon och då ska jag äta gott, någorlunda nyttigt.. men inte helt ;) Går inte om man är jag! Min önskan är att gå ner ca 5 kg. Och det är innan sommaren. Så jag känner ingen stress :) Hoppas jag lyckas!

Kram och god natt på er
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Finisar <3
Och 5 kg, kommer inte du försvinna då? :) Jag kör 5:2 och det fungerar toppen på mig.
KRAM

2014-01-14 @ 07:58:38
URL: http://www.elinteg
Postat av: Pauline

Tur att hon är lite gosig iaf <3
5 kg är ju ett mål som du säkert kommer nå lätt :)
5:2 har fungerat för många så det gör det säkert för dig med :)
Lät som du har ätit massa goda saker ändå, förutom makrillen :P haha
Puss

2014-01-14 @ 09:05:47
Postat av: biggeros

Jag avslutade 5:2 an innan Jul och har inte fortsatt. Jag höll på från Augusti-December. Jag gick ner 5 kilo, men min man funkade det inte alls på. Han har problem med magen sen innan, så detta bara förvärrade det hela. Jag det blev så trist med maten tillslut, så det var inte roligt att äta. Nu bodde vi oxå på hotell, vilket kan bli ett problem. Det blev nog mindre än 500 kalorier och det kändes som jag svalt de två dagarna. På mig funkar det inte. Jag tror fortfarande på 5 små mål/dag och motion. Du måste skriva om hur det går är väldigt intresserad. Du är ju smal, gumman! Du behöver inte gå ner, många kramar

2014-01-15 @ 17:29:52
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback