Dagen


24+3
Idag var barnen på dagis några timmar, jag passade på att fixa med tvätt.. den eviga tvätten tar aldrig slut! Nu har barnen i alla fall gått färdigt på dagis denna veckan.. Nästa vecka går de också, men sedan är de lediga några veckor.
Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket. Sen ska vi hämta Dennis på hans jobb när han slutat. Sen är det fredag och då är Dennis ledig :D Ska in till stan o kolla efter doppresent och så då :)
Nu blir det strax sängen här.. så man orkar me morgondagen :) Hoppas jag får må bra och att inte sockret svajar som det gjorde idag med ett rejält blodsockerfall ner till 2,2 :/ Usch!

Mys med mina älsklingar efter dagis idag <3
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch vad jobbigt att sockret faller så! Hoppas att morgondagen blir bättre

2014-07-02 @ 22:37:27
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Pauline

Vad jobbigt med ett sånt blodtrycksfall :( Hoppas du sluppit fler såna o att det inte kommer framöver heller!! <3
Puss

2014-07-18 @ 17:39:34

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback