Date med älsklingen

Idag blev det en väldigt spontan date med min älskling! Barnen fick åka med farfar till husvagnen och vi snabbfixade oss och begav oss till stan, för en bit mat och bio :) 
"Den lilla svarta" åkte på!

My love <3

Jag åt Toast skagen till förrätt och Dennis vitlöksbröd
Njuter i solen på Toscanas uteservering och mumsade på plankstek ;)
Efteråt gick vi till Hemmakväll och köpte lite gott, satte oss på en parkbänk och njöt en stund av det härliga vädret. Sen var det 1h kvar till filmen skulle börja, så vi åkte och tvättade och tankade bilen :)

Kvällen avslutades med en kyss på Byggarberget <3
Sen körde vi till Sturkö och hämtade hem lillfian. Alexander sover där i natt <3 Nu ska jag strax krypa ner i sängen efter en underbar kväll med min stora kärlek!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad härligt att få komma iväg en stund själva och bara vara :) O kunna sitta ner igenom en hel middag utan att bli störda är ju hur skönt som helst :D
O bra att det ändå blev tid över så ni hann tvätta bilen också ;)
Hoppas ni hade en mysig kväll och att det hade gått bra med barnen <3
Puss

2014-07-20 @ 11:00:29

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback