Graviditetsvecka 29

I söndags gick jag in i v.29! Oj vad veckorna går snabbt! Bilden är från i lördags :)
Idag var det en från min bebisgrupp jag är med i på facebook som födde sitt lilla barn i v.30 och det är sjukt att det redan är en "färdig" liten bebis där i magen <3
Vår lille buse gör sig mer o mer till känna! Hårda rejäla sparkar och mycket bök. Riktigt ont gör det ibland och jag blir riktigt öm om magen ibland. Men samtidigt är det ju såå underbart mysigt!
Nu börjar det närma sig barnmorsebesök och har även tillväxtul inbokat om 4 veckor. Hoppas den växer som den ska :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så fin du är <3
Kram

Svar: Tack vännen! Kram
imm0rtelle

2014-07-30 @ 12:32:00
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Emma

oj, redan v 29:) snabbt de går:) Hoppas allt ser bra på tillväxtultraljudet

Väntade ni en pojke eller flicka?

kram

Svar: Ja går rätt snabbt nu alltså :) Vilken vecka är du i nu? Det vet vi inte! :) Spännande! Kram
imm0rtelle

2014-07-30 @ 13:35:24
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback