Ledighet och växande mage

"Lilla" jag idag
 
Hej på er! Då har helgen börjat idag. Dennis är nämligen pappaledig mååånga fredagar framöver. Nån enstaka jobbar han bara och så har han 3 veckors semester snart också. Vi kommer nog lägga mycket fokus på att få barnens rum klara. Men ska väl så klart hinna med lite roligheter också och njuta av alla varma fina dagar... Men nu är det några dagar med regn vi verkar ha framför oss. Så då kan man greja inne utan dåligt samvete :)

Veckorna går fort. Går in i graviditetsvecka 25 på söndag.. Men samtidigt känns det som en evighet innan det är oktober. Just nu gör det inget.. känner mig mest stressad att få allt klart m.m. Sommaren lär ju gå rätt fort ändå.. men ändå känns det som oktober är lång bort.
Från här om dagen ;)
Nu är jag verkligen nöjd med magens storlek. Det skrämmer mig lite att den ska växas och bäras på i nästan 4 månader till :O Eller iaf 3,5 mån.. Känns redan tungt och jag är inte direkt smidig :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Du är jätte fin! Men minns det där känslan om hur stor man verkligen känner sig :)
Kram

2014-06-27 @ 22:45:09
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Boel

Jättefina bilder på dig o din fina mage! 😊 Lite konstigt, men det är väl som ryktet säger att kameran lägger till lite extra kilo på bilderna. Din mage ser större ut på bilderna, än i verkligheten!

2014-06-28 @ 12:14:52
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & Ellie, gravid med 3e knytet

Boel ja det är nog så. När man fotar så sätter man ju fokusen på magen och i verkligheten ser man mer helheten. Men jag känner mig ändå stor och osmidig.. så liten är jag då inte hihi.. Kram!

2014-06-28 @ 12:51:23

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback