Jobbstarten

Engman undrar vad jag ska gotta mig på.. inget i hans smak ;)

Mitt första arbetspass gick över förväntan! Natten gick väldigt fort och jag var pigg. Hoppas jag kommer känna mig lika pigg denna natten. Sedan är jag ledig till onsdag. Det var så klart mycket att ta in, men man kommer ju in i det fort :)

Idag har jag sovit jättegott och barnen har haft en jättebra dag. Alexander var med pappa o farfar, farbror Joel och kusinerna på olika ställen och kollade på traktorutställning. Rena drömmen för vår lille traktorkille!
Ellie var med farmor och Thina en stund i stan :) Sen hade de alla ätit på Max. Nu var de trötta och somnade med en gång :)

Om en timme ska åter igen bege mig till jobbet. Nästa vecka blir rätt fullbokad. Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Kul att jobba m dig😊, ja natten gick väldigt fort! Andra natten brukar vara lättare, så det kommer att gå som en dans!

2014-03-08 @ 19:52:34
Postat av: Cissi

Skönt att det gick bea! Hoppas ni har en fin onsdag ;)

2014-03-12 @ 11:08:50
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Jenny

Härligt att det har gått bra! Så skönt kan jag tänka mig, och kul att vara tillbaka =)
Puss

2014-03-18 @ 23:12:10
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback