Jordgumman <3

Min lilla jordgumma! :)

Denna fina koftan med tillhörande mössa fick Ellie av morfar och Ann-Christin igår :) Ann-Christin är så duktig på att sticka och stickade även en ljusblå fin olle till Alexander när han var liten!

Idag har vi haft en rätt slö dag! Varit rätt trötta o sega. Tog mig ett varmt skönt bad med barnen på dagen, Jag låg till och med kvar längre än de ;) Skönt för ryggen då jag har lite ont i den.
Dennis gjorde lite grann i Alexanders blivande rum. Satte upp nån gipsskiva och spacklade lite, men han var med trött i seg idag.. så blev inte så mkt.

Sakta men säkert.... inte lätt att hinna med med allt runtomkring

Kommentarer
Postat av: Morgan

Haha söt :D Vill du vinna en fet länk? Anmäl dig till veckans blogg nu så drar jag en vinnare inom kort :) Det är bara att kommentera att du är med så är det perfekt :D kram!

2014-03-16 @ 23:00:44
URL: http://nattstad.se/morganw
Postat av: Jenny

Vilken söt liten jordgumma!! <3<3<3
Pussar på er

2014-03-18 @ 23:08:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback