Tisdag

Hejsan! Nu är Dennis just hemkommen från föräldramöte på dagis. Efter att han åkt så duschade jag av Ellie som var helt flåtig i håret efter middagen. Sen blev det att jag fixade båda barnen och nattade de. De var såå trötta, så kl.18 sov de båda. Jag blev lite paff när jag såg att klockan bara var sex. Men men, Ellie lär ju ändå inte sova hela kvällen. Men Alexander gör det säkert :)

Vi har haft en bra dag tycker jag, bortsätt från att jag varit väldigt trött så blev jag ändå lite piggare efter att ha varit ute och lekt i 1,5 h med Alexander. Ellie sov så gott i vagnen. Var skönt men lite kallt trots jag hade termobyxor på mig.

Imorgon är det dagis som gäller för barnen. Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt att vara ute å leka lite =) Ja fy så kallt det har varit de senaste dagarna! Hua! Hoppas vårsolen kommer snart å värmer lite =)
Pussa

2014-03-04 @ 20:30:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Åh vad härligt ni har haft det ser det ut som, underbart att kunna leka ute igen :) kramar!

2014-03-05 @ 13:21:01
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback