14 maj

God kväll! Här är några bilder från dagen.. Dagen började så där, med huvudvärk. Men jag fick sovmorgon till 8.30 :) Efter Alvedon, energite och frukost blev jag piggare iaf :)
På eftermiddagen tog vi oss en tur till Holmsjö och min fina vän Pauline m. familj. Vår gamla klasskompis Maggi var där också med sina två pojkar :) Blev lite lek och så blev vi bjudna på mat och fika. Stannade inte så länge, men var kul att träffas <3
På hemvägen ringde svärmor, så jag stannade till där och det var Alexander lycklig över. Ja och Ellie me så klart :)
Ikväll nattade jag de en timme senare, Dennis klippte gräset.. det mesta av det iaf. Tar ju sån tid (typ 2 h minst).. så allt hans inte med. Jag var också ute och smådonade lite en stund. Skönt att kunna gå i trädgården och kolla på alla fina blommor m.m. :)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Boel

Älskar att se bilder på dina underbara barn, blir så glad när jag ser dom! 😊

2014-05-15 @ 10:53:39

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback