En dag hos moster


Igår var ju mina barn hos moster Annika under tiden vi var på ultraljud. Sedan var egentligen tanken att de skulle vara på dagis, men Annika ville ha kvar de lite till. Så de fick vara "hemma" från dagis. När Dennis och jag var tillbaka från ultraljudet, åkte Dennis vidare mot jobbet och jag åt lite frukost hos Annika. Sedan skulle hon ut och gå med barnen i vagnen och hennes hundar, så hon sa att jag kunde passa på att åka hem och vila mig ;)
Sagt o gjort ;) Jag somnade gott en stund och det hade gått jättebra för Annika med barnen :)
Ellie hade sovit 2 h efter promenaden och vaknat lagom till lunchen var klar och så mumsade de på glass me :)

När jag kom dit vid 15-tiden så hade jag med lite fika och sen åkte jag hem med barnen. Annika gick och la sig och sov 1,5h haha.. inte van vid småbarn. Men fast man är van så är man ju väldigt trött av sig :P
Tack iaf igen för barnpassningen! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Syster

❤️❤️❤️❤️Sötingar

2014-05-28 @ 20:06:13
Postat av: Lisa

Så skönt med lite egentid, det behöver man ibland! Kul för barnen med lite mostermys med :)
Kramar!

2014-05-28 @ 20:18:01
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback