Rutinultraljud <3

I morse hälsade vi på vår lilla bebis! Alexander var väldigt avundsjuk och ville också se bebisen, men han och Ellie fick vara hos moster Annika under tiden :)

Allting såg iaf jättebra ut. Hjärtat slog på, huvudet var ca 3 cm.. såå litet :O Ca 13 cm från huvud till rumpa.
En livlig liten krabat i magen. Moderkakan har jag i framvägg även denna graviditet, så därför jag känner av rörelserna så lite. Men de kommer säkert igång snart! Känner ju då och då :) Och blir lika lycklig varje gång!
Alla mätningar var toppen och jag fick ju bf-datum på förra ultraljudet, så det ändrades inte. Däremot fick jag moderskapsintyget. Så nu ska jag sätta igång och skicka in alla papper som behövs för att ansöka om havandeskapspenning :)

18 oktober beräknas du att komma till oss <3 Vi längtar såå!
Lilla foten på sista bilden :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så mysigt! :) har du någon känsla av bad det är den här gången? Nästan så man blir lite avis ju! :) kram till dig!

2014-05-27 @ 21:36:29
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Åhh så mysigt! Tänk att ni ska ha en liten igen <3
Kram

2014-05-27 @ 23:02:03
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback