Städ och sjuka barn


God kväll! Oj vad jag är trött nu. Barnen kom aldrig till ro efter Dennis åkte till jobbet i morse och bara en stund efter han hade åkt hemifrån början vedpannan koka i alla rören.. det slog och klongade.. så fick snabbt springa ner och ändra inställningarna till pannan (som Dennis glömt på morgonen).. jäkla tur jag var hemma :O Läskigt!

Barnen har varit trötta och lite bråkiga idag. Men jag har fått mkt gjort tycker jag.. putsat fönster, tvättat och lagt in i garderober, dammsugit och städat undan tusen leksaker ungefär.. Känns skönt, men det känns också i kroppen.. mina fogar klarar inte så mkt nu :/

Barnen somnade bums ikväll, de har snorat o hostat ikapp idag. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på för att sysselsätta de.. Nu blir det mys framför tvn, om jag inte somnar i soffan ;) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Boel

Skönt att du hunnit m så mkt i dag, trots sjuka barn. Men i morgon tycker jag du ska ta det lugnt, så lugnt man kan med två barn. 😉. Du måste vara rädd om dig! Kram

2014-05-06 @ 20:04:49
Postat av: Pauline

Usch vilken tråkig start på morgonen! Tur du var hemma ja!
Inte illa att du fick så mycket gjort trots sjuka barn o en gravid kropp :P
Puss

2014-05-13 @ 13:37:03

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback