v.17

Gud vad veckorna går fort nu! :O Igår gick jag in i v.17.. snart har halva tiden gått! Ikväll kände jag EN riktig karatespark. Har inte känt nåt på en vecka.. inte minsta lilla rörelse. Så det var verkligen välkommet att få lite bekräftelse, även att jag lyssnar på hjärtljuden med mitt angelsound då och då.

Nu är det bättre med illamåendet och yrseln har det varit lite bättre med. Men blir ofta yr i duschen konstigt nog?
Tröttheten är kvar och lika så foglossningen.
Magen växer på tycker jag. Vikten har jag inte kollat på länge. Men har nog gått upp det jag gick ner första veckorna då jag kräktes så väldans.

Imorgon är det 3 veckor kvar till rul.. känns som en evighet. Men går säkert fort. Då får jag iaf moderskapsintyget så jag kan skicka in ansökan om havandeskapspenning. Nu kan jag också så småningom börja räkna ner de jobbnätter jag har kvar. Känns tråkigt, men skönt på samma gång. Har ju iaf hunnit in och gästspelat ;) Och kommer ju tillbaka <3

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så himlans mysigt att vara gravid! Nästan så jag blir lite bebissugen igen jag med ... men bara nästan ;)
Kram <3

Svar: Ja det är en sådan speciell o underbar känsla <3 Längtar tills det känns mer i magen ;) Kram
imm0rtelle

2014-05-06 @ 08:17:52
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Pauline

Så mysigt att känna bebisen, dröjer nog inte länge till innan du känner av den mycket mera :)
Ja jag blev med lätt yr i duschen, beror väl på att det blir så varmt eller nåt sånt..
Puss

2014-05-13 @ 13:40:20

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback