Besök och fina presenter!

Det blev endel avbokat förra veckan då Tilde och jag var på sjukhuset. Min kompis Pauline skulle kommit en dag och barnens morfar och Ann-Christin skulle med kommit för att se vår lilla bebis...
Men denna veckan fick det bli istället :) Alla mina barn fick jättefina presenter av de :) Jag har även fått låna Paulines bärsele som används mycket eftersom lillfia blir ledsen så fort man lägger ner henne <3

Ellie fick klänningen med stjärnor, samt ett litet chihuahua gosedjur och Alexander brandbild t-shirten och små bilar :)
Finfina kläder från Newbie från morfar och Ann-Christin.. och Ann-Christin hade även stickat en underbar kofta, mössa och ett par raggisar :) Alexander och Ellie fick en bok med tillhörande figurer till, samt en varsin chokladkalender :)

Tilde har även fått fler fina kläder!

Byxdress, kofta, leggings, strumpor, klänning och en gosekanin från faster Jonna :)

Sött set med body, byxa, mössa... strumpor och en fin kofta från farbror Joel, Thina och kusinpojkarna :)
Kofta, klänning och tights från Newbie. Från farmor och farfar :)

Vill tacka alla för de fina presenterna! <3 Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina presenter ni fick, och vad sött namn hon fått:)

2014-11-07 @ 05:51:01
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback