Barnrummen tapetserade

Här får ni en liten inblick i barnens rum :) Idag blev de nämligen tapetserade!! Vilken glädje!!

Alexander fick en fondvägg på ena långväggen. Finaste stjärntapeten! :D Resten är vitmålat så det får en helhet och även gör rummet ljusare. Eftersom Ellies rum är ett genomgångsrum utan fönster så får det in mkt ljus därifrån ändå :) Han kommer få vita spotar i taket.
 
I Ellies rum ville jag ha liggande vit träpanel på ena väggen (hade perfekt med panel i garaget till det!) Jag har valt finaste rosa tapeten med vita små prickar. Jag var rädd att det skulle bli "för mycket".. men med den vita panelväggen tycker jag det blev kanon. Tapeten är rätt dov, ingen skrikande färg. Hon kommer få några vita små spotar i panelväggen. Sen blir det mesta av elen utanpåliggande. Alexander får ju den "nya" delen och har där kunnat fälla in all el.
 
Nu är det egentligen inte såå mycket kvar. Dennis ska väl slutföra elen, lägga golv och lister :) Kul att det börjar se ut som två barnrum nu :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

så fina rummen blev:)

2014-10-07 @ 15:17:50
URL: http://www.mammaemmatillpojkar.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback