Graviditetsvecka 39

Vecka 39 idag.. Åå nu närmar det sig! Jag hade mer än gärna fått ha vår lilla bebis i min famn nu istället för magen! Det är ju tungt nu, man saknar att kunna ligga på mage. Vaknar mörbultad i kroppen varje morgon. Så jag känner mig såå redo nu!

Eller ja, jag vill gärna packa klart bb-väskan ;) Har inte haft så väldans mkt förvärkar denna veckan.. Lite då och då. Däremot är jag grymt tankspridd... glömde helt bort min barnmorsketid förra veckan :/ Så får se om det finns nån kommande vecka.
 
Rörelserna har minskat lite, är väl för det är så trångt nu. Inte alls samma buffande och bökande som innan. Men jag känner den ju flera gånger om dagen, men inte lika mycket per gång.

Ja annars är jag mest trött och vill att bebis ska titta ut nu ;) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Fina magen! Men jag förstår att du helst av allt vii ha bebis i famnen nu. Det är så spännande sådär på slutet när man vet att det kan hända "när som helst" :)
Kram <3

2014-10-06 @ 09:38:06
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback